luni, 16 septembrie 2013

Instalare pluginuri gratuite in Premiere Pro

Nu stiu daca caldura sau faptul ca m-am apucat mai serios de alte lucruri ma fac sa nu trec prea des pe blog. Chiar daca mai verific comentariile, parca nu mai am tragere de inima sa scriu articole, chiar daca am si cateva generale, in draft, la care ar trebui doar sa dau publicare.

In ultimele zile m-am luptat sa invat tot mai multe lucruri pentru Premiere Pro, chestii care ma ajuta sa lucrez mai repede si sa-mi optimizez timpul, atunci cand este nevoie. Cel putin in weekend am pierdut mai mult de 12 ore pe Premiere.

In tot acest timp mi-am dat seama cat de prost optimizata este ultima varianta Adobe Premiere Pro CC. C0nsuma extrem de multe resurse, primesc buguri de orice fel, ma trezesc fara preview sau cu erori pe audio/ video. Ieri am zis ca innebunesc in momentul in care am vazut ca nu pot sa export un spot la care m-am chinuit cateva ore bune. Chiar am instalat o versiune mai veche si… evident ca nu a mers sa import proiectul. Eram in culmea fericirii!!!

Intr-un final mi-am dat seama ce-l supara, cautand pe forumul de la Adobe.

De ce se blocheaza Premiere Pro la poze cu rezolutii mari? Nu stiu, dar am testat si pe CS6 si pe CC, dar tot asa facea. A trebuit sa le bag in Photoshop si sa le redimensionez la 2000×2000 si la 2,3 MB fiecare, nu 15-20 asa cum le aveam eu initial. Bugul se pare ca este inca de la versiunile vechi, asadar, slabe sanse ca el sa se rezolve curand.

Asa cum v-am spus si in celelalte articole, am tot cautat pluginuri pentru Premiere Pro in ultima vreme. Am gasit cateva, dar si multe care imi trebuiau erau pentru versiunile vechi ale programului.

Cum instalez pluginuri in Premiere Pro fara Adobe Extension Manager? Daca am calculator bunicel, nu inseamna ca trebuie sa-mi bat joc de resurse. Asa ca nu instalez programe inutile precum Adobe Extension Manager si multe alte balarii din pachet. Instalez strict ce am nevoie si stiu ca voi folosi.

Insa, cea mai mare problema a fost compatibilitatea pluginurilor. Aveam cateva pluginuri gratuite si bune pe CS 6, insa pe CC s-a schimbat directorul de instalare si nu mai functionau.

Rezolvarea a venit copiind pluginurile din vechiul Premiere in folderul Common care in CC se gaseste la adresa din poza de mai jos. Probabil ca pe MAC OS X adresa este alta, dar la munca folosim Final Cut si CS 6, asa ca nu stiu unde stocheaza exact.

Pluginurile gratuite despre care va vorbeam se gasesc .

S-a intamplat ca la unele pluginuri sa fie o limitare de versiune. Am instalat si acea versiune, am pus pluginurile, apoi le-am copiat din folderul vechi, in noul Premiere. Totul a decurs fara probleme.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu