marți, 17 septembrie 2013

Cum sa faci level maxim pe farmville 2 [FACEBOOK]



Buna seara.
Un mic tutorial de hex despre cum sa faci level 60 in farmville 2 in doar cateva secunde.
"Sa trecem la treaba" .
1 ) Descarca CheatEngine
( Cheat Engine

http://cheatengine.org/downloads.php
)
2 ) Foloseste FireFox si deschide jocul farmville 2
3 ) Instaleaza CheatEngine si deschidel.
4 ) Apasa pe butonul acesta.
5 ) Selecteaza flash playerul pentru firefox .

6 ) Apasa pe open
7 ) Dupa hex in casuta " value " scrie urmatorul cod : 45000
8 ) La Value Type selecteaza 4 bytes, dupa apasa pe first scan si astepta pana se incarca.
9 ) Acum selectati rezultatele aparute in partea stanga si apasati pe butonul cu sageata in jos

10 ) Asteapta pana se incarca si dupa selecteaza rezultatele de jos.

11 ) Dupa ce ai selectat rezultatele apasa enter si schimba valoarea existenta cu 1, si dupa apasa ok
12 ) Acum apasa pe new scan si alege la " value type " -> Array of bytes
13 ) Introdu urmatorul cod in bara de dupa HEX ( trebuie sa fie BIFAT hex ) 8D 01 00 00 01 00 00 00
14 ) Apasa pe first scan si asteapta sa se termine de incarcat.
15 ) Selecteaza noile reziltate din partea stanga si apasa pe aceea sageata cu fata spre dreapta jos.
16) Acum noile rezultate de jos care au aparut le selectezi si apesi enter, dupa care introduci valoarea :
F0 49 02 00 01 00 00 00
17) Nu inchide progamul, dute inapoi in browser la joc si cauta in shop " Hay Wagon "
18 ) Acum el costa 1 cent, plaseazal oriunde la tine pe mapa si gata.
19 ) Nivelul maxim este de 60, dupa se adauga doar experienta.
Va rog nu copiati, repostati acest tutorial pe alte forumuri fara sa precizati sursa. Daca nu intelegeti o parte din tutorial postati un comentariu aici. Spor la treaba. SURSA: Rstforums.com PS : Daca doriti si un tutorial de facut bani pentru fv 2 lasati comentariu.

6 comentarii:

  1. si un tutorial de facut bani pentru fv 2 !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. salut am incercat sa urmez fiecare pas care este prezentat in descriere..am descarcat programul,alam instalat,lam deschis,am selectat casuta stanga sus,si mia aparut cum de altfel scrie si in descriere sa selectezi flash playerul de la mozilla insa flash playerul la mozilla nush cum este treaba ca flash playerul mi se instaleaza la google chrome din cate stiu eu.aveam flash instalat am dat pe el insa mia dat eroare la codul care trebuia sa il bag ...daca am vazut ca nu merge cu flash acela am selectat browserul mozilla direct miaq mers pana la sfarsit am urmat toti pasi nu mia dat nici o eroare sau vreo alta problema dar cand am cautat in joc la shop ,,hay wagon,, nu era un cent ci tot 45000 si nu a avut nici un fel de efect asupra jocului...plz spunetimi si mie ce sa fac...

    RăspundețiȘtergere
  4. si un tutorial de facut bani pentru fv 2???

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ptr a face bani faci asa deschizi cheat engine selectezi 4 bytes apoi scrii valoarea cat costa o casa in joc adica 1000000 dai first scan..selectezi valorile dai pe sageata apoi iar selectezi valorile de jos si dai enter iti va da la fel 1000000 iar tu stergi si pui 0 dai enter,mergi in joc si cumperi casa gratis apoi o vinzi f scump eu asa am facut bani in tot acest timp sa fie deschis jocul.bafta.

      Ștergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere